هیچکس دوبار زندگی نکرد
دانلود بازی مسابقات باگی ساحلی اندروید
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 21:44 | بازدید : 325 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

جدیدترین نسخه بازی بدون نیاز به دیتا و به صورت فایل نصبی!

در بازی فوق العاده زیبای Beach Buggy Racing با ماشین باگی خود را رانندگی کنید و تا آنجا که می توانید دور شوید و و به اعماق ناشناخته این جزیره گرمسیری مرموز دست یابید. با منحرف کردن ماشین خود در پیچ ها و منهدم کردن خودرو دیگر رقیبان سعی کنید تا در جهان زیبا و پر جزییات بازی برنده شوید. در طول مسابقه خود با مجسمه های زیبا ، پوشش چمنی ، خرچنگ های غول پیکر ، هیولا ها و حتی با غول برفی نیز برخورد خواهید کرد. سواحل خورشیدی ، غار های مخفی ، مرداب ها ، معابد و آتش فشان ها را کاوش نمایید . مجموعه قدرت های ویژه خود را بسازید و با باز کردن وسایل نقلیه جدید و ماشین های خود را به بهترین شکل ارتقا دهید تا در مسابقات پیروز شوید. شخصیت های جدید را جمع آوری کنید و با باز کردن و ارتقای قدرت های ویژه از جمله تقویت آتش و سپر ، تبدیل به یک نیروی غیر قابل توقف شوید و همه چیز را نابود کنید.

ویژگی های بازی:

- رانندگی بی نهایت در محیط های مختلف

- صد ها آیتم قابل ارتقا

- کنترل خود آموز

- فیزیک باور نکردنی

- جلوه های ویژه برای گوشی های قدرتمند چهار هسته ای

دانلود بازی مسابقات باگی ساحلی Beach Buggy Racing v1.2.5 اندروید ــ بدون نیاز به دیتا + پول بی نهایت + تریلر, ۳٫۳ out of 5 based on 190 ratings

"همه چیز در یک چهارچوب درست"

موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی مبارزات خیابانی اندروید – همراه دیتا + تریلر
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 21:42 | بازدید : 372 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

Beef Over Germany | قیمت در گوگل پلی ۶٫۴۶ دلار!

Beef Over Germany یکی از بهترین بازی های مبارزه ای برای گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد که آخرین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم. این بازی در گوگل پلی با قیمت بسیار بالای ۶٫۴۶ دلار به فروش می رسد. در این بازی شما در هر مرحله وظیفه دارید تا با عده خاصی از دشمنان به مبارزه بپردازید و آنها را با حرکات رزمی خود یکی پس از دیگری نابود نمایید. بازی دارای شخصیت ها و فنون مختلفی می باشد که به تدریج با گذشت مراحل در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

ویژگی های کلیدی بازی:

- مراحل متعدد و چالش برانگیز

- حرکات خاص و منحصر به فرد بازی

- نمونه اصلی از هنرهای رزمی در یک بازی

- چه کسی بهترین مبارز است؟

پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به دنبال یک بازی رزمی زیبا و جذاب می باشید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی مبارزات خیابانی Beef Over Germany v2.0 اندروید - همراه دیتا + تریلر, ۵٫۰ out of 5 based on 1 rating

"همه چیز در یک چهارچوب درست"
برچسب‌ها: Beef Over Germany , Beef Over Germany android , Beef Over Germany android apk , Beef Over Germany apk , Beef Over Germany اندروید , Beef Over Germany برای اندروید , Beef Over Germany مخصوص اندروید , دانلود بازی Beef Over Germany برای اندروید , دانلود بازی اندروید Beef Over Germany , دانلود بازی مبارزات خیابانی , دانلود بازی مبارزات خیابانی اندروید , دانلود بازی مبارزات خیابانی برای اندروید , دانلود بازی مبارزات خیابانی Beef Over Germany v2 , 0 اندروید – همراه دیتا + تریلر Beef Over Germany | قیمت در گوگل پلی ۶٫۴۶ دلار! Beef Over Germany یکی از بهترین بازی های مبارزه ای برای گوشی ها و تبلت های اندروید می باشد که آخرین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم , این بازی در گوگل پلی با قیمت بسیار بالای ۶٫۴۶ دلار به فروش می رسد , در این بازی شما در هر مرحله وظیفه دارید تا با عده خاصی از دشمنان به مبارزه بپردازید و آنها را با حرکات رزمی خود یکی پس از دیگری نابود نمایید , بازی دارای شخصیت ها و فنون مختلفی می باشد که به تدریج با گذشت مراحل در دسترس شما قرار خواهند گرفت , ویژگی های کلیدی بازی: - مراحل متعدد و چالش برانگیز - حرکات خاص و منحصر به فرد بازی - نمونه اصلی از هنرهای رزمی در یک بازی - چه کسی بهترین مبارز است؟ پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به دنبال یک بازی رزمی زیبا و جذاب می باشید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید , برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید , دانلود بازی مبارزات خیابانی Beef Over Germany v2 , 0 اندروید - همراه دیتا + تریلر , ۵٫۰ out of 5 based on 1 rating هدیه زمستان! نسخه جدید بسته طلایی برنامه ها و بازی های HD اندرویدکده آماده شد , پیشنهاد میکنیم این مجموعه را از دست ندهید , دانلود با حجم 9 , 7 مگابایت دانلود دیتا با حجم 181 مگابایت , ,

موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی میدان جنگ اندروید + تریلر
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 21:40 | بازدید : 337 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

Battlefield Interstellar | به میدان جنگ خوش آمدید!

Battlefield Interstellar بدون شک یکی از اعتیاد آور ترین و بهترین بازی های شوتر اول شخص سال ۲۰۱۵ می باشد که برنده جوایز بسیاری شده است و نظر سایت های برتر دنیا را به خود جلب کرده است! این بازی دارای امتیاز بالای ۴٫۲ در گوگل پلی می باشد و مورد تحسین سایت های بزرگ دنیا قرار گرفته است! نبردی خونین آغاز می شود!

این شروع داستان است . . .

اکنون سال ۳۰۰۰ است، انسان ها ستاره را فتح کرده اند و وارد دنیایی جدیدی شده اند. اما داستان همین جا نیست با ورود انسان ها به این سیاره جدید شاهد پیشرفت علم و پیشرفت روز افزون سلاح ها و تجهیزات نظامی نیز می باشیم! در این بازی شما به عنوان یکی از بهترین سرباز های تیم ویژه نقش دارید تا در برخی مراحل به عنوان یک سرباز از سیاره خود دفاع کنید و در برخی مراحل نقش تک تیرانداز را ایفا کنید و دشمنان را با یک تیر نابود نمایید! در این بازی شما باید با یک سازمان تروریستی که تاکنون توسط شورش های آنها غیر نظامیان بسیاری کشته پیدا و تک تک اعضای آنها را پیدا و نابود نمایید.

- شما یک تک تیرانداز مخفی هستید!

- احساس فشار و استرس به عنوان یک تک تیرانداز واقعی

- امواج بی پایانی از دشمنان

- سلاح های متعدد با قابلیت سفارشی سازی

- تجهیزات نظامی بی نظیر

- گرافیک ۳ بعدی و بهینه سازی شده برای گوشی ها و تبلت ها

- یادگیری آسان

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی میدان جنگ Battlefield Interstellar vBFI_1.0.3 اندروید + تریلر, ۳٫۱ out of 5 based on 10 ratings

"همه چیز در یک چهارچوب درست"
برچسب‌ها: Battlefield Interstellar , Battlefield Interstellar android , Battlefield Interstellar android apk , Battlefield Interstellar apk , Battlefield Interstellar app , Battlefield Interstellar اندروید , Battlefield Interstellar با لینک مستقیم , Battlefield Interstellar برای اندروید , Battlefield Interstellar مخصوص اندروید , اندروید Battlefield Interstellar , دانلود Battlefield Interstellar اندروید , دانلود بازی Battlefield Interstellar برای اندروید , دانلود بازی اندروید Battlefield Interstellar , دانلود بازی میدان جنگ Battlefield Interstellar vBFI_1 , 0 , 3 اندروید + مود + تریلر , دانلود بازی میدان جنگ Battlefield Interstellar vBFI_1 , 0 , 3 اندروید + تریلر Battlefield Interstellar | به میدان جنگ خوش آمدید! Battlefield Interstellar بدون شک یکی از اعتیاد آور ترین و بهترین بازی های شوتر اول شخص سال ۲۰۱۵ می باشد که برنده جوایز بسیاری شده است و نظر سایت های برتر دنیا را به خود جلب کرده است! این بازی دارای امتیاز بالای ۴٫۲ در گوگل پلی می باشد و مورد تحسین سایت های بزرگ دنیا قرار گرفته است! نبردی خونین آغاز می شود! این شروع داستان است , , , اکنون سال ۳۰۰۰ است , انسان ها ستاره را فتح کرده اند و وارد دنیایی جدیدی شده اند , اما داستان همین جا نیست با ورود انسان ها به این سیاره جدید شاهد پیشرفت علم و پیشرفت روز افزون سلاح ها و تجهیزات نظامی نیز می باشیم! در این بازی شما به عنوان یکی از بهترین سرباز های تیم ویژه نقش دارید تا در برخی مراحل به عنوان یک سرباز از سیاره خود دفاع کنید و در برخی مراحل نقش تک تیرانداز را ایفا کنید و دشمنان را با یک تیر نابود نمایید! در این بازی شما باید با یک سازمان تروریستی که تاکنون توسط شورش های آنها غیر نظامیان بسیاری کشته پیدا و تک تک اعضای آنها را پیدا و نابود نمایید , - شما یک تک تیرانداز مخفی هستید! - احساس فشار و استرس به عنوان یک تک تیرانداز واقعی - امواج بی پایانی از دشمنان - سلاح های متعدد با قابلیت سفارشی سازی - تجهیزات نظامی بی نظیر - گرافیک ۳ بعدی و بهینه سازی شده برای گوشی ها و تبلت ها - یادگیری آسان پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید , برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید , دانلود بازی میدان جنگ Battlefield Interstellar vBFI_1 , 0 , 3 اندروید + تریلر , ۳٫۱ out of 5 based on 10 ratings دانلود با حجم 42 , 4 مگابایت ,

موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی شبیه ساز پرواز اندروید + تریلر
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 21:34 | بازدید : 777 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

Infinite Flight یک شبیه ساز پرواز فوق العاده زیبا با گرافیک بالا و محیط واقع گرایانه می باشد که برای اندروید منتشر شده است. این برنامه یکی از جامع ترین شبیه ساز های پرواز در اندروید می باشد، هواپیماهای بزرگ را بردارید و در سراسر نقاط جهان در حالت روز و شب پرواز نمایید. بازی دارای ۲۷ هواپیمای مختلف می باشد که به تدریج با کسب تجربه قادر خواهید بود هواپیماهای بیشتری را انتخاب نمایید.

ویژگی های بازی:

- وجود ۳۲ هوامیپای مختلف

- ۱۳ منطقه وسیع برای پرواز

- وجود فرودگاه های مختلف

- برنامه پروازی

- قابلیت تغییر شرایط زمان و آب و هوا

- دستاوردهای مختلف

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

تغییرات نسخه جدید:

– اضافه شدن هواپیماهای رایگان بسیار

– برطرف شدن مشکل در اندروید ۵٫۰

– بهبود فرودگاه ها

– برطرف شدن مشکلات دیگر و ویژگی های جدید

دانلود بازی شبیه ساز پرواز Infinite Flight Simulator v15.04 اندروید + تریلر, ۳٫۷ out of 5 based on 130 ratings

"همه چیز در یک چهارچوب درست"
برچسب‌ها: Infinite Flight , Infinite Flight Simulator v1 , 3 , Infinite Flight Simulator v1 , 3 android , Infinite Flight Simulator v1 , 3 apk , Infinite Flight Simulator v1 , 3 با لینک مستقیم , Infinite Flight Simulator v1 , 3 دانلود اندروید , Infinite Flight Simulator v1 , 3 مخصوص اندروید , Infinite Flight Simulator v1 , 3 , 1 , Infinite Flight Simulator v1 , 3 , 1 android , Infinite Flight Simulator v1 , 3 , 1 apk , Infinite Flight Simulator v1 , 4 , Infinite Flight Simulator v1 , 4 android , Infinite Flight Simulator v1 , 4 apk , Infinite Flight Simulator v1 , 4 اندروید , Infinite Flight Simulator v1 , 6 , 1 , Infinite Flight v1 , 0 , Infinite Flight v1 , 0 اندروید , Infinite Flight v1 , 0 برای گوشی های اندروید , Infinite Flight v1 , 0 مخصوص اندروید , Infinite Flight v1 , 0 مخصوص گوشی های اندروید , Infinite Flight با لینک مستقیم , Infinite Flight برای اندروید , Infinite Flight مخصوص اندروید , Infinite Flight مخصوص گوشی های اندروید , بازی Infinite Flight v1 , 0 اندروید , دانلود Infinite Flight v1 , 0 اندروید , دانلود اندروید Infinite Flight v1 , 0 , دانلود بازی اندروید Infinite Flight , دانلود بازی شبیه ساز پرواز Infinite Flight v1 , 0 , دانلود بازی شبیه ساز پرواز Infinite Flight v1 , 0 اندروید , دانلود بازی شبیه ساز پرواز Infinite Flight Simulator v15 , 04 اندروید + تریلر Infinite Flight یک شبیه ساز پرواز فوق العاده زیبا با گرافیک بالا و محیط واقع گرایانه می باشد که برای اندروید منتشر شده است , این برنامه یکی از جامع ترین شبیه ساز های پرواز در اندروید می باشد , هواپیماهای بزرگ را بردارید و در سراسر نقاط جهان در حالت روز و شب پرواز نمایید , بازی دارای ۲۷ هواپیمای مختلف می باشد که به تدریج با کسب تجربه قادر خواهید بود هواپیماهای بیشتری را انتخاب نمایید , ویژگی های بازی: - وجود ۳۲ هوامیپای مختلف - ۱۳ منطقه وسیع برای پرواز - وجود فرودگاه های مختلف - برنامه پروازی - قابلیت تغییر شرایط زمان و آب و هوا - دستاوردهای مختلف پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید! تغییرات نسخه جدید: – اضافه شدن هواپیماهای رایگان بسیار – برطرف شدن مشکل در اندروید ۵٫۰ – بهبود فرودگاه ها – برطرف شدن مشکلات دیگر و ویژگی های جدید دانلود بازی شبیه ساز پرواز Infinite Flight Simulator v15 , 04 اندروید + تریلر , ۳٫۷ out of 5 based on 130 ratings دانلود با حجم 46 مگابایت ,

موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دانلود بازی ماشه مرده اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 21:31 | بازدید : 421 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

DEAD TRIGGER | گرافیک بازی بی نظیر است!

نسخه مگا مود و همه چیز بی نهایت بازی!

وارد دنیایی شوید که تمام انسان ها برای بقای خود در حال جنگ با زامبی ها می باشند. یک محل امن و مجهز پیدا کنید تا از زامبی ها مخفی بمانید تا بتوانید راهی برای زنده ماندن یا مبارزه با آن ها پیدا کنید. طاعون زامبی در سراسر کره زمین پخش شده است و تنها راه مبارزه با آن کشتن زامبی های تشنه به خود انسان است! این به شما بستگی دارد که آیا می توانید برای بقا خود و بشریت آن ها را نابود کنید یا خیر؟

ویژگی های بازی:

- گرافیک بسیار بالا و خیره کننده

- گیم پلی چالش برانگیز

- وجود سلاح و مهمات برای نابودی زامبی ها

- قابلیت تنظیم گرافیک بازی

- نصب کاملا آفلاین و بدون نیاز به دیتا

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

ویژگی های نسخه مود شده بازی

– پول بی نهایت

– طلا نامحدود برای استفاده

– مهمات نامحدود

Ultra Hight Graphic در دسترس می باشد!

تغییرات نسخه جدید:

– بهبود کیفیت بازی

– سازگاری بهتر با دستگاه های جدیدتر

– سازگاری با آخرین Unity 3D engine

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی ماشه مرده DEAD TRIGGER v1.9.0 اندروید - همراه دیتا + مود + تریلر, ۳٫۷ out of 5 based on 36 ratings

"همه چیز در یک چهارچوب درست"
برچسب‌ها: DEAD TRIGGER , DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 , DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 android , DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 apk , DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 اندروید , DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 با لینک مستقیم , DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 برای اندروید , DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 مخصوص اندروید , DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0 , DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0 android , DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0 app , DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0 برای اندروید , DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0 , DEAD TRIGGER اندروید , DEAD TRIGGER بدون دیتا , DEAD TRIGGER نصب آفلاین , اندروید DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 , اندروید DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0 , بازی آفلاین DEAD TRIGGER , بازی اندروید DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 , دانلود اندروید DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 , دانلود بازی ماشه مرده DEAD TRIGGER v1 , 8 , 3 بدون نیاز به دیتا + تریلر , دانلود بازی ماشه مرده DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0 اندروید – همراه دیتا + مود + تریلر DEAD TRIGGER | گرافیک بازی بی نظیر است! نسخه مگا مود و همه چیز بی نهایت بازی! وارد دنیایی شوید که تمام انسان ها برای بقای خود در حال جنگ با زامبی ها می باشند , یک محل امن و مجهز پیدا کنید تا از زامبی ها مخفی بمانید تا بتوانید راهی برای زنده ماندن یا مبارزه با آن ها پیدا کنید , طاعون زامبی در سراسر کره زمین پخش شده است و تنها راه مبارزه با آن کشتن زامبی های تشنه به خود انسان است! این به شما بستگی دارد که آیا می توانید برای بقا خود و بشریت آن ها را نابود کنید یا خیر؟ ویژگی های بازی: - گرافیک بسیار بالا و خیره کننده - گیم پلی چالش برانگیز - وجود سلاح و مهمات برای نابودی زامبی ها - قابلیت تنظیم گرافیک بازی - نصب کاملا آفلاین و بدون نیاز به دیتا پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید! ویژگی های نسخه مود شده بازی – پول بی نهایت – طلا نامحدود برای استفاده – مهمات نامحدود – Ultra Hight Graphic در دسترس می باشد! تغییرات نسخه جدید: – بهبود کیفیت بازی – سازگاری بهتر با دستگاه های جدیدتر – سازگاری با آخرین Unity 3D engine برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید , دانلود بازی ماشه مرده DEAD TRIGGER v1 , 9 , 0 اندروید - همراه دیتا + مود + تریلر , ۳٫۷ out of 5 based on 36 ratings دانلود با حجم 10 , 3 مگابایت دانلود دیتا با حجم 145 مگابایت ,

موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


Ridiculous Triathlon v1.0 + data
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 21:28 | بازدید : 655 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

Rid

در بازی Ridiculous Triathlon شما در یک راه مسخره به دام افتاده اید و گیر کرده اید. کدام راه درست است ؟ راه درست را خودتان انتخاب کنید و سپس بدوید و شنا کنید. این بازی شامل ۳ شخصیت مختلف و جذاب بوده که بایستی یکی از آن ها را انتخاب نمایید. هر کدام از این شخصیت های موجود دارای توانایی و قدرت منحصر به فرد خاص خود هستند. تمام تلاش و کوشش خودتان را به کار بگیرید و برنده مسابقات شوید. شخصیت های موجود در این بازی به کمک روز افزون شما نیازمندند. بیش از این آن ها را منتظر نگذارید. بیش از صد ماموریت مختلف و فانتزی در بازی قرار داده شده که بایستی آن ها را به انجام برسانید. در طول راه سکه ها و طلاها را به هیچ وجه فراموش نکنید. به پاداش ها و سکه های متعددی دسترسی پیدا کرده و امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید .

"همه چیز در یک چهارچوب درست"
برچسب‌ها: اندروید 2 , 3 , دانلود بازی Ridiculous Triathlon اندروید , دانلود بازی فانتزی مسابقات مسخره اندروید , دانلود بازی مسابقات مسخره اندروید , دانلود بازی مسابقه های مسخره اندروید , Rid در بازی Ridiculous Triathlon شما در یک راه مسخره به دام افتاده اید و گیر کرده اید , کدام راه درست است ؟ راه درست را خودتان انتخاب کنید و سپس بدوید و شنا کنید , این بازی شامل ۳ شخصیت مختلف و جذاب بوده که بایستی یکی از آن ها را انتخاب نمایید , هر کدام از این شخصیت های موجود دارای توانایی و قدرت منحصر به فرد خاص خود هستند , تمام تلاش و کوشش خودتان را به کار بگیرید و برنده مسابقات شوید , شخصیت های موجود در این بازی به کمک روز افزون شما نیازمندند , بیش از این آن ها را منتظر نگذارید , بیش از صد ماموریت مختلف و فانتزی در بازی قرار داده شده که بایستی آن ها را به انجام برسانید , در طول راه سکه ها و طلاها را به هیچ وجه فراموش نکنید , به پاداش ها و سکه های متعددی دسترسی پیدا کرده و امتیازات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید , QR code پیش نیاز : اندروید 2 , 3 و بالاتر حجم : 17 , 51 مگابایت دانلود نسخه اصلی دانلود نسخهنامحدود دانلود دیتا با حجم 45 , 49 مگابایت محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb ,

موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


۳D Maze 0.06
سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 21:27 | بازدید : 311 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

Maze 

در بازی ۳D Maze بایستی از تمامی پیچ و خم های موجود عبور نموده و مراحل را به اتمام برسانید . در این بازی شما باید محیط های پر پیچ و خم و در واقع مارپیچ های متعدد و گوناگونی رو به رو خواهید شد. از میان مارپیچ های نامحدود و گوناگون عبور کنید و امتیازات خود را با دوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید . این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد. از گرافیگ ، چالش ها و کاوش های بازی نهایت لذت ممکن را نیز ببرید . این بازی همچنین از دستاوردهای گوگل پلی نیز پشتیبانی می نماید .

 

ویژگی های اصلی:

پشتیباین از دستاوردهای گوگل پلی

مواجه شدن با چالش های گوناگون

کاوش در طول مراحل

"همه چیز در یک چهارچوب درست"
برچسب‌ها: Maze در بازی ۳D Maze بایستی از تمامی پیچ و خم های موجود عبور نموده و مراحل را به اتمام برسانید , در این بازی شما باید محیط های پر پیچ و خم و در واقع مارپیچ های متعدد و گوناگونی رو به رو خواهید شد , از میان مارپیچ های نامحدود و گوناگون عبور کنید و امتیازات خود را با دوستان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید , این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد , از گرافیگ , چالش ها و کاوش های بازی نهایت لذت ممکن را نیز ببرید , این بازی همچنین از دستاوردهای گوگل پلی نیز پشتیبانی می نماید , ویژگی های اصلی: پشتیباین از دستاوردهای گوگل پلی مواجه شدن با چالش های گوناگون کاوش در طول مراحل QR code پیش نیاز : اندروید 2 , 3 و بالاتر حجم : 39 , 12 مگابایت دانلود با لینک مستقیم , اندروید 2 , 3 , دانلود بازی 3D Maze اندروید , دانلود بازی آندروید , دانلود بازی سه بعدی اندروید , دانلود بازی فانتزی اندروید , دانلود بازی مارپیچ حرفه ای اندروید , دانلود بازی هزارتو , دانلود گیم اندروید ,

موضوعات مرتبط: اندروید , بازی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 16
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1864
:: بازدید ماه : 3726
:: بازدید سال : 20052
:: بازدید کلی : 340341