هیچکس دوبار زندگی نکرد
افزایش قوای جنسی و توانایی جنسی
27 اسفند 1393 ساعت 3:11 | بازدید : 1417 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

افزایش قوای جنسی و توانایی جنسی

بالا بردن توانایی جنسی

بالا بردن توان جنسی،تقویت جنسی،توانایی جنسی،برای بهبود روابط جنسی و تقویت آن می توانید از برخی مواد خوراکی کمک بگیرید و با این کار به خود و همسرتان در احیای روابط زناشویی تان کمک کنید. زمانیکه فرد دچار اضافه وزن و یا چاقی است، میل جنسی کاهش می‌‌یابد؛ فرد از رابطه جنسی لذت نمی برد و نمی‌تواند آنطور که می‌‌خواهد عمل کند و یا به دلیل پایین بودن اعتماد به نفس پیش قدم نمی شود.


در حدود 30 میلیون مرد در ایالات متحده و 100 میلیون مرد در سراسر جهان مبتلا به مشکلات جنسی از جمله اختلالات نعوظ می‌‌باشند؛ این مشکل جنسی با افزایش سنِ مردان شایع‌تر می‌‌شود اما ضرورتاً بخش ثابتی از افزایش سن نیست. مشکلات جنسی مرتبط با زنان همچون پایین بودن میل جنسی و یا عدم توانایی در رسیدن به ارگاسم شایع تر از مردان بوده طوری که برخی تحقیقات تخمین زده‌اند که از هر 4 زن 3 نفر از آنها مبتلا به مشکلات مرتبط با عملکرد جنسی هستند. تشخیص مشکلات و بیماری‌‌های جنسی – چه در زنان و چه در مردان - با سندرم متابولیک مرتبط است؛ سندرمی که با چندین نشانه اصلی مشخص می‌‌شود: مقاومت به انسولین، چاقی شکمی (چاقی مرکزی)، کلسترول خون بالا و پرفشاری خون.

افزایش توانایی و قوای جنسی


تحقیقات نشان داده‌اند که سندرم متابولیک بین 10 تا 25 درصد از بزرگسالان در جهان را تحت تاثیر قرار می‌‌دهد. مطالعات نشان دهنده ارتباط بین سندرم متابولیک و دیابت و بیماری قلبی عروقی بوده‌اند؛ و اکنون شواهد علمی حاکی از آنند که میل جنسی در مردان و مشکلات جنسی در زنان با سندرم متابولیک در ارتباطند. در مردان مبتلا به سندرم متابولیک ریسک ابتلا به ED دو برابر بیشتر است (7/26 درصد در مقایسه با 13 درصد در گروه کنترل). در مطالعه‌ای در زمینه امتیاز بندی زندگی جنسی، زنان مبتلا به سندرم متابولیک نسبت به گروه کنترل 33درصد امتیاز کلی کمتر، 50 درصد رضایت جنسی کمتر و 3 برابر پروتئین التهابیC بیشتری داشتند. زنان این مطالعه در دوره پیش از یائسگی قرار داشتند.

 

پس از رعایت رژیم غذایی مدیترانه‌ای- غنی از میوه، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، مغزها (به ویژه گردو) و روغن زیتون و محدود از گوشت قرمز، غلات تصفیه شده و مواد غذایی فرایند شده- امتیاز هم زنان و هم مردان در عملکرد جنسی به بالاتر از نمایه استاندارد افزایش یافت. مطالعه دیگری نشان داده است که حتی یک سوم از مردان دچار چاقی مبتلا به میل جنسی می‌‌توانند فعالیت جنسی خود را بعد از2 سال رعایت رژیم مدیترانه‌‌ای و فعالیت بدنی منظم بازیابند.

 

زمانیکه فرد دچار اضافه وزن و یا چاقی است، میل جنسی کاهش می‌‌یابد؛ فرد از رابطه جنسی لذت نمی برد و نمی‌تواند آنطور که می‌‌خواهد عمل کند و یا به دلیل پایین بودن اعتماد به نفس پیش قدم نمی شود. در چنین شرایطی در کنار کمک گرفتن از یک مشاور تغذیه و رژیم درمانی در جهت کاهش وزن، یک مشاور متخصص روانشناسی نیز می‌‌تواند تفاوت‌‌های معناداری را ایجاد کرده و احساس فرد نسبت به خودش را بهبود بخشد. در حقیقت یک راه حل موثر به منظور رسیدن به رابطه جنسی بهتر، لذت بردن از رژیم غذایی مدیترانه‌‌ای است. در رژیم غذایی مدیترانه‌‌ای بیشتر از میوه، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، مغزهاو روغن زیتون استفاده می‌‌شود.

 

افزایش قوای جنسی

فرو نشاندن استرس
استرس فیزیولوژیکی سطوح هورمون آدرنالین را افزایش می‌‌دهد و منجر به انقباض عروق خونی می‌‌گردد که می‌تواند نعوظ مردان را مختل سازد. هرآنچه فرد در جهت تسکین تنش و ایجاد حس بهتر احساسی صورت دهد منتهی به بهبود روابط و زندگی جنسی‌اش خواهد شد. بنابراین موارد استرس‌زای زندگی‌تان را شناخته و راهکارهای مقابله و کنترل آنها را فراگیرید.

 

مواد غذایی مفید برای رابطه جنسی بهتر
آواکادو
آواکادو غنی از ویتامین E است که خواص آنتی اکسیدانی داشته و در عین حال این میوه مملو از پتاسیم و ویتامینB6 است که از بیماری قلبی پیشگیری کرده و جریان خون بهتری را فراهم می‌‌کند. همچنین آواکادو منبع خوبی از چربی‌‌های غیر اشباع مونو به شمار می‌‌رود که چربی دوستدار قلب قلمداد می‌‌شود. هر آنچه که به قلب و جریان خون کمک کند منجر به حمایت از سلامت جنسی خواهد شد. در مردان مبتلا به بیماری قلبی ریسک ابتلا به اختلال نعوظ دو برابر خواهد بود چراکه هر دو بیماری ذکر شده از آسیب عروق منتج می‌‌شوند.

 

توجه به آنچه خورده می‌‌شود
برنامه غذایی که برای سلامتی قلب مردان مضر باشد برای توانایی آنها در داشتن نعوظ نیز مفید نخواهد بود. تحقیقات نشان داده‌اند که همان الگوی غذایی که منجر به حملات قلبی ناشی از جریان خون محدود در عروق کرونری می‌‌شود می‌‌تواند مانع جریان خون در آلت تناسلی مردان شود. رژیم غذایی مملو از مواد غذایی چرب و سرخ شده ، غذاهای فرایند شده و نیز محدود از میوه و سبزیجات می‌‌تواند منجر به کاهش گردش خون در سراسر بدن شود. در همین راستا مطالعه‌های اخیر نشان داده است که اختلال میل جنسی در میان مردان تحت رژیم غذایی مدیترانه‌‌ای (حاوی میوه، سبزیجات، غلات کامل، چربی‌‌های سالم مانند مغزها، روغن زیتون و ماهی) نسبتاً کمیاب است. ارتباط بین رژیم غذایی مدیترانه‌‌ای و بهبود روابط جنسی به طور معنادار به اثبات رسیده است.

 

توت فرنگی
جریان خون مناسب برای عملکرد بهتر جنسی هم در زنان و هم در مردان ضروری است و توت فرنگی غنی از آنتی اکسیدان است و لذا برای قلب و عروق بسیار مفید واقع می‌‌شود. به علاوه توت فرنگی غنی از ویتامین C است که نوعی آنتی اکسیدان محسوب می‌شود و با تعداد بیشتر اسپرم در مردان همراه است .توت فرنگی را می‌‌توانید به عنوان میان وعده و یا به شکل مخلوط با ماست در کنار وعده‌‌های اصلی غذایی دریافت نمایید.

 

بادام
بادام حاوی روی، سلنیوم و ویتامینE است که مواد معدنی و ویتامینی هستند که در سلامت جنسی و تولید مثل حائز اهمیت اند. سلنیوم در بهبود ناباروری کمک کننده است و همچون ویتامینE به سلامت قلبی کمک می‌‌کند. روی نیز ماده معدنی است که به تولید هورمون‌‌های جنسی مردانه کمک کرده و میل جنسی را نیز افزایش می‌‌دهد. همانطور که گفته شد جریان خون برای ارگان‌‌های جنسی حائز اهمیت است بنابراین چربی‌‌های خوب را در برنامه غذایی خود بگنجانید همچون اسیدهای چرب امگا3 که در بادام یافت می‌‌شود.


منبع : سایت شفا آنلاین

لینک : shafaonline.ir

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

 

"همه چیز در یک چهارچوب درست"

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اهمیت تشابه و تناسب جنسی در ازدواج
27 اسفند 1393 ساعت 3:11 | بازدید : 1469 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

اهمیت تشابه و تناسب جنسی در ازدواج و انتخاب همسر

اهمیت معیار طبع جنسی در انتخاب همسر

 

تناسب جنسی درا نتخاب  همسر،اهمیت طبع جنسی در ازدواج، تناسب و تشابه جنسی درازدواج

هر فردی باید خود را ملزم بداند پیش از ازدواج دراین‌باره از مشاور جنسی کسب اطلاعات کند؛ وگرنه به طور عمده بین ۱ تا ۱/۵ سال پس از زندگی مشترک، اختلاف در میزان میل جنسی، خود را آشکار خواهد ساخت. در صورت انجام نشدن چاره‌اندیشی مناسب، این مساله باعث سردشدن روابط زناشویی و اختلال در سایر زمینه‌های زندگی خواهد شد.
راه‌حل این است که با همسرتان در مورد خواسته‌های خود صحبت کنید. شیوه حرف زدن البته باید در قالب خاصی باشد؛ بسیاری از افراد قبل از ازدواج در مورد رنگ و غذای مورد علاقه، حالت‌هایی که منجر به بروز عصبانیتشان می‌شود مانند حساس‌بودن به گرسنگی یا کم‌خوابی و... با هم صحبت می‌کنند، اما در این مورد مهم یعنی تمایلات جنسی حرفی نمی‌زنند.

شاید لازم باشد از راهنمایی‌های یک مشاور و متخصص در این زمینه برخوردار شوید. راهنمایی یک مشاور می‌تواند بنا به تیپ شخصیتی شما کمکتان کند چطور سر صحبت را باز کنید تا متوجه هماهنگی تمایلات خود با طرف مقابل شوید.

پرسش در این باره وقتی مهم‌تر می‌شود که ازدواج فرد سال‌ها به تاخیر افتاده باشد که در این صورت شما باید علت به تاخیر افتادن ازدواج را نیز جویا شوید. متاسفانه برخی خانواده‌ها، ازدواج را راه حلی برای درمان برخی اختلالات جنسی فرزندانشان می‌دانند در حالی که این نوع اختلالات باید پیش از ازدواج تشخیص داده و درمان شود.

هر فردی باید خود را ملزم بداند پیش از ازدواج دراین‌باره از مشاور جنسی کسب اطلاعات کند؛ وگرنه به طور عمده بین ۱ تا ۱/۵ سال پس از زندگی مشترک، اختلاف در میزان میل جنسی، خود را آشکار خواهد ساخت.




تناسب و تشابه جنسی در ازدواج
 


تناسب و تشابه جنسی در ازدواج



تجربه جنسی در دوران عقد
 


اگر چه پس از جاری شدن صیغه عقد دائمی دو طرف عرفا و شرعا زن و شوهر محسوب می‌شوند اما نکته‌ای که مهم تلقی می‌شود اینکه دو طرف برخی روابط و رفتارهای خود را تا زمانی که زیر یک سقف نرفته‌اند باید کنترل کنند.
معاشقه در دوران نامزدی توصیه می‌شود در دوران عقد نیز معاشقه و در صورتی که دو طرف نتوانند خویشتن‌داری کنند و یا جهت آشنایی با امیال جنسی خود رابطه جنسی را به صورت محدود، تاکید می‌شود، محدود تجربه کنند اما به طور کامل هرگز؛ زیرا ممکن است در این تجربه با مشکلاتی روبرو شوند.
دوران عقد دوران مناسبی برای رفع سایر اختلالات جنسی است. در صورتی که در این دوران متوجه اختلال خاصی شدید یا رفتار جنسی عجیب و غریبی از همسرتان دیدید حتما با یک مشاور با تجربه مشورت کنید تا مطمئن شوید اولا همسرتان اختلال جنسی ندارد و ثانیا با هم تناسب جنسی دارید.

سفر کردن روش مناسبی برای شناخت خیلی از کنش‌ها و واکنش‌های اخلاقی و رفتاری یک فرد محسوب می‌شود اگر خانواده‌ها با این قضایا مشکلی ندارند یک سفر حتما در این دوران توصیه می‌شود البته از اعتماد خانواده‌ها نباید سوء استفاده شود و اگر خانواده‌ها راضی نشدند که دو نفره به سفر بروید می‌توانید با همراهی خانواده‌ها یک سفر ترتیب دهید.

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

 

"همه چیز در یک چهارچوب درست"

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اشتباهاتی که باعث مجرد ماندن دختران میشود
27 اسفند 1393 ساعت 3:11 | بازدید : 910 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

اشتباهاتی که باعث مجرد ماندن دختران میشود

اشتباه دختران مجرد در ازدواج

اشتباه دختران مجرد در انتخاب همسر،اشتباه دختران مجرد در ازدواج،واقعیت این است که مردان خوب و مناسب همه جا هستند، ولی همه آنها مجرد نیستند، همه آنها به شما علاقه ندارند و شما هم به همه آنها علاقه‌مند نیستید وقتی با یک مرد مناسب آشنا شدید، با او رفت‌و‌آمد داشتید و این ایده که مرد مجرد مناسبی باقی نمانده در ذهنتان از بین رفت، متوجه خواهید شد که توجه چه کسی را به خود جلب کرده‌اید. در حقیقت، آن هنگام است که شما متوجه خواهید شد افراد مناسب زیادی وجود دارند که به آشنایی با شما علاقه دارند.

 چندی پیش، فیلمی تماشا کردم که در آن، خانمی مسئول کارهای حقوقی یک شرکت بود. این خانم، در آستانه چهل سالگی، وقتی پرونده‌های شرکت را بازبینی می‌کرد، به فکر بازبینی زندگی شخصی خودش افتاد و با این تصور که هیچ مرد مناسبی برای او وجود ندارد به این نتیجه رسید که هیچ راهی برای تشکیل خانه برایش وجود ندارد. او این موضوع را بارها و بارها برای خودش تکرار ‌کرد، تا اینکه یک روز مرد مناسب خود را ملاقات کرد. حالا خودتان نتیجه را پیش بینی کنید. کاری از دست من برای این خانم بر نمی‌آمد، اما متوجه شدم اشتباهی را که دختران مجرد زیادی مرتکب می‌شوند کرده است. در واقع، او چهار اشتباه اساسی کرده بود که باعث می‌شود یک خانم مجرد همیشه تنها بماند.


1- آنها اجازه می‌دهند که کار حسابی مشغولشان کند

خانمی که وضعیتش در بالا اشاره شد از کار قبلی‌اش استعفا داد تا کسب و کاری برای خودش راه بیندازد و همین باعث شد که به شدت در کارش غرق شود. با وجود زیبایی، جذابیت و موفقیت‌های فراوان، همه درها برای برقراری ارتباط با او بسته بود، چرا که تمام زندگی‌اش در کار خلاصه شده بود. حتی زمانی که یک مرد مناسب و خوش‌پوش را می‌دید، نهایت تلاش خود را برای فراری دادن او می‌کرد، مشکلی که خیلی از دختران مجرد دچارش هستند. بعضی دختران فکر می‌کنند اگر مردی به آنها علاقه‌مند شده‌ است، حتما مشکلی در او وجود دارد. این افکار باعث می‌شود که مردهای مناسب زیادی را از دست بدهند، قبل از اینکه حتی یک‌بار به آنها فرصت داده باشند. بعد، دوباره خود را در کار غرق می‌کنند و به‌شدت سخت و خشک می‌شوند.

2- آنها باور کرده‌اند که زمان مناسب برای آنها تمام شده

در فیلم، خانم موردنظر باور کرده بود که زمان عاشق شدن، ازدواج و بچه‌دار شدن از او گذشته است. این دقیقا همان جایی است که اشتباه می‌کند و البته، همان جایی که دختران مجرد زیادی دچار اشتباه می‌شوند. درست است که زمان ازدواج و بچه‌دار شدن، پیش‌بینی شده است، اما در قرن بیست و یکم زندگی ما کمتر قابل پیش‌بینی است، که البته این نکته مثبتی است. دختران زیادی تا چهل- پنجاه سالگی ازدواج خود را به تاخیر می‌‌اندازند، اما واقعیت این است که ما هیچ‌وقت اسیر اعداد و ارقام نیستیم. ما هر لحظه در مناسب‌ترین زمان زندگی خود هستیم. بله، درست است که بیولوژی بدن همیشه ما را همراهی نمی‌کند، اما اگر شما واقعاً می‌خواهید صاحب خانواده شوید و بدن شما دیگر این اجازه را به شما نمی‌دهد که بچه‌های خودتان را داشته باشید، به این معنا نیست که این خواسته شما برآورده‌شدنی نیست. می‌توانید با پذیرفتن سرپرستی یک کودک، تشکیل خانواده‌ دهید.

3- آنها مردان مناسب را نادیده می‌گیرند

من این موضوع را بارها و بارها دیده‌ام که وقتی یک دختر مجرد باور می‌کند که هیچ مرد مناسبی برای او وجود ندارد، همه چیز پیرامونش روی این موضوع صحه می‌گذارد. من به همه کسانی که فکر می‌کنند همه مردان خوب ازدواج کرده‌اند پیشنهاد می‌کنم که این احساس را که دوست دارند تصدیق شوند کنار بگذارند و به جای آن، به شادی، خوشبختی و تمایلشان توجه کنند. واقعیت این است که مردان خوب و مناسب همه جا هستند، ولی همه آنها مجرد نیستند، همه آنها به شما علاقه ندارند و شما هم به همه آنها علاقه‌مند نیستید. اما به هر حال، آشنایی با یک مرد خوب می‌تواند یک فرصت باشد. وقتی با یک مرد مناسب آشنا شدید، با او رفت‌و‌آمد داشتید و این ایده که مرد مجرد مناسبی باقی نمانده در ذهنتان از بین رفت، متوجه خواهید شد که توجه چه کسی را به خود جلب کرده‌اید. در حقیقت، آن هنگام است که شما متوجه خواهید شد افراد مناسب زیادی وجود دارند که به آشنایی با شما علاقه دارند.

4- آنها پا به فرار می‌گذارند

بارها و بارها مشاهده کرده‌ام که دختران جوان منتظرند مرد مناسب پا پیش بگذارد. اما زمانی که این اتفاق می‌افتد، آنها پا به فرار می‌گذارند و از او دور می‌شوند. این کاملاً طبیعی است. زمانی که دختر مجردی در تمام رابطه‌هایی که داشته شکست خورده باشد و دچار ناامیدی، افسردگی و بی‌توجهی عاطفی شده باشد، این عکس‌العملی است که نشان خواهد داد. اما به هرحال، اگر او بخواهد نتیجه‌ای از روابط خود بگیرد، باید این رفتار خود را کنار بگذارد. هنگامی که شما با مردی مناسب آشنا می‌شوید، ممکن است ابتدا اظهار علاقه و توجه او برای شما دشوار باشد، چرا که قبل از این تجربه‌اش را نداشته‌اید. اما حالا زمان آن رسیده است که این دشواری را تحمل کنید. به خودتان اجازه بدهید رابطه جدیدی تجربه کنید. این همان چیزی است که برای رهایی از تنهایی و ناراحتی به دنبال آن بودید. سعی کنید از این حس زیبا، یعنی شناختن شخصی مناسب که واقعاً به شما علاقه‌مند است و دوست دارد شما را آن‌گونه که هستید بشناسد، لذت ببرید.

منبع : مجله سپیده دانایی

 

 

"همه چیز در یک چهارچوب درست"

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


موارد مهم هنگام ازدواج
27 اسفند 1393 ساعت 3:11 | بازدید : 1067 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

موارد مهم هنگام ازدواج

موارد مهم هنگام انتخاب همسر

موارد مهم در انتخاب همسر،موارد مهم در ازدواج،هنگام انتخاب همسر، اگر فهرست ویژگی های طرف مقابل را جلویتان گذاشته اید و به هر کدام نمره خوبی داده اید، باز این دلیل نمی شود که او همسر ایده آل شما باشد. چیزی که ازدواج را از یک رابطه ریاضی یا همزیستی اجتماعی به یک رابطه انسانی تبدیل می کند، کشش و تمایل است. تمایلی که می تواند شما دو نفر را مثل قطعه های پازل با هم چفت کند و عاطفه میان تان را قوی تر سازد.

اگر درباره همسر آینده تان مردد هستید یا حس خنثایی به گزینه ازدواج تان دارید، یا حتی اگر خیلی داغید و فکر می کنید همسرتان را یافته اید و با وجود همه مشکلات، عاشقش  هستید، این سوال ها را از خود بپرسید و به آنها جواب دهید. جواب شما به این سوال ها نشان می دهد که عاطفه تان کجای این قصه است.

 

سوالهای مهم موقع انتخاب همسر

 

به این که پدر/ مادر فرزندتان باشد افتخار می کنید؟

 

فکر کنید اگر قرار باشد مادر یا پدر بچه ای باشید، دوست دارید فرزندتان خصوصیات همسرتان را داشته باشد؟ چهره اش شبیه او باشد و مثل او رفتار کند؟ دوست دارید انسانی را به این دنیا بیاورید که با او مشترکا در به دنیا آمدنش سهیم هستید؟ بخشی از وجود ما با تولد فرزندمان تکثیر می شود. اگر دوست ندارید فرزندتان، این میراث به جا مانده از شما شبیه به همسرتان باشد شک نکنید که ازدواج موفقی نخواهید داشت. حتی اگر تصمیم داشته باشید هیچ وقت بچه دار نشوید، باز باید این سوال ها را از خودتان بپرسید و به آن پاسخ دهید. اینجا بچه موضوعیت ندارد، بلکه مهم این است که شما چقدر عمیقا به رفتار و ظاهر همسرتان احترام می گذارید و آن را می پسندید.

اگر فکر می کنید شان و شخصیت شما به گونه ای است که با ورود به این خانواده جدید، هم خودتان و هم خانواده تان احساس بدی پیدا می کنند، قدری تامل کنید

 

دوست دارید عضو خانواده او محسوب شوید؟

 

با ازدواج، شما عضو یک خانواده جدید می شوید و حکم دختر یا پسر آنها را پیدا می کنید. آیا ورود به این خانواده جدید برای شما خوشایند است یا نسبت به آن احساس بدی دارید؟ اگر فکر می کنید شان و شخصیت شما به گونه ای است که با ورود به این خانواده جدید، هم خودتان و هم خانواده تان احساس بدی پیدا می کنند، قدری تامل کنید. فکر نکنید حساب همسرتان از خانواده اش جدا است و اگر خانواده اش مطلوبتان نیستند اهمیت ندارد. هر فرد نماینده خانواده خود است و حتی اگر توانسته باشد رفتار و ظاهر خود را از آنها متمایز کند، باز هم در ریشه، همان خواهد بود. از آن مهم تر، جدا کردن یک فرد از خانواده اش غیر ممکن است. سعی نکنید بعد از ازدواج همسرتان را از آن خود کنید و رابطه تان را با خانواده او از بین ببرید. ازدواج ها هر قدر هم خوب و موفق باشند، وقتی مخالفت یا اختلاف با خانواده ها در میان باشد خیلی زود سست شده و از هم می پاشند.

 

از این که او را به دیگران معرفی کنید چه حسی دارید؟

این سوال هم ظاهر همسر شما را شامل می شود و هم باطنش را. آیا از این که با او دیده شوید، او را به همکاران و دوستان و فامیل معرفی کنید یا با او قدم بزنید خوشحال می شوید یا خجالت می کشید؟ در اماکن عمومی رفتارش باعث مباهات شما است یا مایه سرافکندگی تان؟ اگر همین ابتدای کار احساس می کنید از بودن در کنار او خجالت می کشید یا با ظاهر و رفتارش راحت نیستید، قید این ازدواج را بزنید. معمولا چیزهایی که ما از آنها دلزده می شویم هیچ وقت برایمان خوشایند نخواهند شد. در واقع زیبایی ها شاید عادی شوند، اما زشتی ها هیچ وقت عادی نمی شوند.

 

از تنها بودن با او کسل نمی شوید؟

ابتدای آشنایی خیلی ها فکر می کنند تحت هر شرایطی می توانند کنار هم دوام آورند. زیر سقف آسمان و روی فرش زمین، باز هم عاشقانه زندگی خواهند کرد. این رویاهای عاشقانه خیلی وقت ها غلط از آب در می آید. اگر می خواهید بدانید همسر مناسبتان را یافته اید یا نه، تصور کنید در یک جزیره خالی از سکنه با او حبس شده اید. فکر می کنید زندگی ماجراجویانه و جالبی خواهید داشت یا پر از کسالت و سکوت و تلخی؟ حاضرید همه عمر در یک جزیره با او باشید؟ به اندازه کافی حرف برای زدن دارید؟ می توانید با هم از پس زندگی برآیید؟ اگر جوابتان به این سوال ها مثبت است (و البته تحت تاثیر تب عاشقی قرار ندارید و می توانید منطقی فکر کنید) می توانید از این مرحله هم به سلامتی عبور کنید.

منبع : تبیان

 

 

"همه چیز در یک چهارچوب درست"

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دل دردهای غیر طبیعی در بارداری
27 اسفند 1393 ساعت 3:11 | بازدید : 1792 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

دل دردهای غیر طبیعی در بارداری

دل دردهای غیر طبیعی در بارداری

درد غیر طبیعی  شکم،دل درد های غیر طبیعی در بارداری،دل درد در بارداری،یک متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه هرچند احساس درد در زیر دل یا کمر در دوران بارداری می‌تواند طبیعی باشد ولی گاهی ممکن است این علامت، نشانه‌ای از یک عارضه جدی باشد، گفت:‌ » هرگونه احساس درد در زیر دل در دوران بارداری اگر برای مدتی طولانی احساس شود، باید آن را جدی گرفت و به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرد.»

دکتر ابوالفضل مهدی‌زاده کاشی در گفت‌وگو با سلامانه با اشاره به اینکه بروز درد شکمی در اوایل بارداری می‌تواند به دلیل بارداری خارج رحمی باشد، گفت: «گاهی بروز دردهای شکمی در دوران بارداری می‌تواند به دلیل بارداری خارج رحمی، چرخش رحمی، وجود کیست تخمدان، آپاندیسیت، انسداد روده، عفونت ادراری، پارگی جفت، سقط، پره اکلامپسی، شروع زودرس دردهای زایمانی و... باشد.»

وی در ادامه با اشاره به اینکه بارداری احتمال ابتلا به عفونت ادراری را افزایش می‌دهد، افزود: «ابتلا به عفونت ادراری نیز می‌تواند یکی از دلایل بروز دردهای شکمی باشد. بروز عفونت ادراری در خانم‌های باردار مشکلی شایع است و بارداری احتمال ابتلا به عفونت هر یک از بخش‌های دستگاه ادراری را بالا می‌برد. به همین دلیل است که پزشکان برای تمام خانم‌های باردار در همان اولین نوبت معاینات دوران بارداری آزمایش ادرار درخواست می‌کنند خواه خانم باردار علایم عفونت ادراری داشته یا نداشته باشد.»

مهدی‌زاده با بیان اینکه، ماه‌های آخر بارداری توأم با انقباضات رحمی اما بدون درد است، گفت:‌ » به این انقباضات اصطلاحاً «انقباضات بدون درد» گفته می‌شود که اگر همراه با درد باشد، ممکن است نشان از زایمان زودرس باشد، بنابراین خانم‌های باردار باید در دوران بارداری هرگونه درد زیر شکمی را جدی بگیرند و به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنند تا از هر نظر، علل دل‌دردهای شکمی بررسی شود.»

منبع : سلامانه

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

 

"همه چیز در یک چهارچوب درست"

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


وضعیت پس فرستادن هدایای نامزدی و عقد
27 اسفند 1393 ساعت 3:11 | بازدید : 1059 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

وضعیت پس فرستادن هدایای نامزدی و عقد

وضعیت هدایای نامزدی وعقد بعد از بهم خوردن رابطه

هدایای نامزدیو عقد،پس فرستادن هدایای نامزدی،در صورت بهم خوردن نامزدی،پس دادن هدیه نامزد،تکلیف هدایایی که قبل از این دوره در رفت و آمد‌ها و ملاقات‌ها بین نامزد‌ها مبادله شده یا به مناسبت‌هایی مانند اعیاد یا تولد هر یک از آنها رد و بدل شده است، چه خواهد بود؟ قانون مدنى صرفا وضعیت حقوقى هدایاى قبل از عقد نکاح را روشن کرده و اشاره‌اى به هدایاى پس از ازدواج نکرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه حمایت، دوران نامزدی، به فاصله زمانی پس از خواستگاری و ایجاد توافق نسبت به شرایط عقد و نکاح یا وعده ازدواج تا وقوع عقد و نکاح گفته می‌شود.
در دوره نامزدی اصولا خانواده‌های دختر و پسر، رفت و آمد و ملاقات‌های محدودی دارند که شرایط شناخت هر چه بیشتر دختر و پسر در این ملاقات‌ها فراهم خواهد شد. به همین دلیل طبیعی است که در هر ارتباط، هدایایی از قبیل گل، شیرینی و لباس و در مواردی هدایایی گران‌قیمت مانند اتومبیل و جواهرات میان طرفین مبادله ‌شود.اما آنچه مسلم بوده و قانون نیز آن را تایید کرده، این است که وعده ازدواج، ایجاد علاقه زوجیت نمی‌کند و اگر هر یک از نامزد‌ها در دوران نامزدی از وصلت امتناع کنند، مشکلی به وجود نیامده و هیچ کس نمی‌تواند او را به انجام نکاح مورد نظر اجبار کند.

پرسشی که مطرح بوده، این است که در صورت بهم خوردن نامزدی، تکلیف هدایایی که قبل از این دوره در رفت و آمد‌ها و ملاقات‌ها بین نامزد‌ها مبادله شده یا به مناسبت‌هایی مانند اعیاد یا تولد هر یک از آنها رد و بدل شده است، چه خواهد بود؟ قانون مدنى صرفا وضعیت حقوقى هدایاى قبل از عقد نکاح را روشن کرده و اشاره‌اى به هدایاى پس از ازدواج نکرده است.



وضعیت استرداد هدایای دوران نامزدی


واضح است آنچه بین نامزد‌ها رد و بدل می‌شود، مشروط به ازدواج آنها بوده و وقتی چنین قراری وجود نداشته نباشد، دلیلی برای تعلق هدایا نیز وجود نخواهد داشت.به همین دلیل است که در قانون مدنی مجوز استرداد هدایا به طرفین داده شده است. قانونگذار در مواد ۱۰۳۷ و ۱۰۳۸ قانون مدنى به ترتیب چنین بیان کرده است که:
«هر یک از نامزد‌ها مى‌تواند در صورت به هم خوردن وصلت منظور، هدایایى را که به طرف دیگر یا ابوین او براى وصلت منظور داده است، مطالبه کند. اگر عین هدایا موجود نباشد، مستحق قیمت هدایایى خواهدبود که عادتا نگاه داشته مى شود؛ مگر اینکه آن هدایا بدون تقصیر طرف دیگر تلف شده باشد.» «مفاد ماده قبل، از حیث رجوع به قیمت در موردى که وصلت منظور در اثر فوت یکى ازنامزد‌ها به هم بخورد محسوس نخواهد بود.»بنابراین با توجه به مواد فوق مى‌توان دریافت که چنانچه قبل از عقد نکاح از طرف نامزد‌ها یا ابوین (پدر و مادر) آنها هدایایى به طرف دیگر داده شده است، این هدایا در تمام موارد، قابل مطالبه نیست.بلکه تنها تحت شرایطى، طرف اهداکننده حق مطالبه آن هدایا را خواهد داشت.



شرایط مطالبه هدایای نامزدی و عقد


این شرایط به شرح ذیل عبارتند از:
۱- وصلت منظور بهم خورده و بنا نباشد که ازدواج صورت گیرد.
در این صورت هدایایى که هر یک از طرفین به طرف دیگر یا ابوین او داده است قابل مطالبه و استرداد خواهد بود.
۲- این هدایا به منظور و در راستاى وصلت طرفین و نه به انگیزه دیگرى تقدیم شده باشد.
۳- چنانچه عین هدایا موجود است، عین قابل مطالبه و استرداد است اما چنانچه عین موجود نیست، صرفا قیمت هدایایى قابل مطالبه است که عادتاً نگاه داشته مى‌شود.
به عنوان مثال، هدایای مصرف‌شدنى که با مصرف عین آن از بین مى‌رود، مانند لباس و عطر از شمول این بند خارج است.
۴- قیمت هدایاى نگاه داشتنى که تلف شده‌اند، در صورتى قابل مطالبه است که با تقصیر هدیه‌گیرنده تلف شده باشد.
۵- به هم خوردن وصلت به دلیل فوت یکى از طرفین نباشد.
در صورتی که انحلال نامزدی ناشی از فوت یکی از نامزد‌ها باشد، اگر هدایا موجود باشد، حکم آن تفاوتی نداشته و باز هم می‌توان هدایا را مسترد کرد.
این در حالی است که چنانچه مال موجود نباشد (چه به صورت عمدی یا غیر عمد) درخواست استرداد قیمت هدایا توجیه قانونی نداشته و عمل نخواهد شد.



وضعیت استرداد هدایای پس از ازدواج


در خصوص هدایاى پس از عقد نکاح، مقرراتى تحت عنوان هدایاى پس از عقد نکاح در قانون مدنى و سایر قوانین به چشم نمى‌خورد.
اما به نظر مى‌رسد که تقدیم هدایا از مصادیق هبه باشد.
قانونگذار در ماده ۷۹۵ قانون مدنى چنین بیان داشته است: «هبه عقدى است که به موجب آن یک نفر مالى را مجانا به کس دیگرى تملیک مى‌کند. تملیک‌کننده واهب، طرف دیگر را متهب و مالى را که مورد هبه است، عین موهوبه مى‌گویند.»
همچنین بر اساس ماده ۸۰۳ این قانون، «بعد از قبض نیز واهب مى‌تواند با بقای عین موهوبه از هبه رجوع کند؛ مگر در موارد ذیل:
۱- در صورتى که متهب، پدر یا مادر یا اولاد واهب باشد.
۲- در صورتى که هبه معوض بوده و عوض هم داده شده باشد.
۳- در صورتى که عین موهوبه از ملکیت متهب خارج شده یا متعلق حق غیر واقع شود، خواه قهرا؛ مثل اینکه متهب به واسطه فلس (افلاس)، محجور شود؛ خواه اختیارا مثل اینکه عین موهوبه به رهن داده شود.
۴- در صورتى که در عین موهوبه تغییرى حاصل شود.
مثل اینکه خانه کلنگی موضوع بخشش، تخریب و تبدیل به آپارتمانی دیگر شده باشد.»



موارد قابل مطالبه بودن هدایا پس از عقد نکاح


بنابراین چنانچه پس از عقد نکاح، هدایایى از طرف زوجین یا بستگان آنها به طرف دیگر تقدیم شود، تنها در موارد ذیل هدایا قابل مطالبه و استرداد خواهد بود:
۱- مال مورد هبه باقى بوده و از بین نرفته باشد.
به عنوان مثال چنانچه هدیه یک دستگاه وسیله نقلیه بوده که از ناحیه زوج به زوجه اهدا شده و این وسیله در اثر تصادف یا آتش‌سوزى و امثال آن تلف شده باشد، قابل استرداد و مطالبه نخواهد بود.
در این فرض بر خلاف هدایاى قبل از عقد که گفته شد، حتى قیمت آن نیز با وجود اینکه از نوع هدایاى ذاتاً قابل نگاه داشتن است، قابل مطالبه نیست؛ چه بر اثر تقصیر متهب تلف شده باشد و چه به دلیلی غیر از آن.
۲- در صورتى که هبه از نوع معوض نباشد و چنانچه از نوع معوض بوده باشد، عوض داده نشده باشد.
به عنوان مثال واهب شرط کند که در قبال وسیله نقلیه‌اى که هبه مى‌کند، یک دستگاه موتوسیکلت دریافت کند که در این صورت چنانچه واهب وسیله نقلیه را داده و موتوسیکلت را تحویل گرفته باشد، واهب حق رجوع به وسیله نقلیه را نخواهد داشت.
۳- مال مورد هبه از مالکیت متهب خارج نشده باشد.
به عنوان مثال چنانچه هدیه‌گیرنده وسیله نقلیه را فروخته باشد یا از طریق به رهن دادن آن به دیگرى، آن را متعلق حق غیر کرده باشد، واهب حق مطالبه مال مورد هبه را نخواهد داشت. همچنین است زمانى که در مال مورد هبه تغییرى حاصل شده باشد که از حالت اولیه آن خارج شده باشد؛ به عنوان مثال شمش طلا تبدیل به سکه‌هاى طلا شده باشد که در این حالت مال مورد هدیه را نمى‌توان مطالبه کرد. تبدیل مال به مال دیگر به عنوان مثال، تبدیل وسیله نقلیه‌اى که هدیه شده، به وسیله نقلیه دیگرى از طریق خرید و فروش نیز از این نوع است.

جاری بودن احکام هبه در نامزدی‌های منجر به ازدواج
نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره کرد، این است که در مواردی که در دوران نامزدی هدایایی از ناحیه زن و شوهر آینده به یکدیگر داده می‌شود، چنانچه نامزدی منجر به وقوع عقد و ازدواج شود، احکام هبه (بخشش) نسبت به هدایای مزبور قابل اجرا است.
بر این اساس، هر یک از همسران با وجود شرایط اشاره‌شده می‌توانند در صورت موجود بودن مال هبه‌شده در مالکیت طرف و عدم تغییر در آن، از بخشش خود رجوع کرده و آن را پس بگیرد.
 


وضعیت استرداد هزینه‌های دیگر


نامزد‌ها پس از مشخص شدن قرار ازدواج در تدارک زندگی آینده خود، هزینه‌ها و مخارجی را متحمل می‌شوند؛ از قبیل هزینه تالار، لباس و جشن ازدواج که اصولا لازمه برگزاری مراسم جشن آغاز زند گی مشترک است.
حال پرسشی که در اینجا مطرح می‌شود، این است که اگر یکی از طرفین از ازدواج و نکاح امتناع کند، پرداخت این مخارج، قابل استرداد از طرف منصرف از ازدواج است یا خیر؟
اگر به طور منطقی به این موضوع توجه شود، باید گفت که به دور از عدالت بودن این امر کاملا مشهود است و با یادآوری این مطلب که هیچ کس را نمی‌توان به اجبار به همسری دیگری درآورد، استفاده از این حق قانونی نمی‌تواند موجب ورود ضرر و زیان به طرف دیگر شود و اگر موجبات زیان دیگری فراهم آمد، بدون داشتن اجبار برای ازدواج، طرف منصرف مکلف به جبران خسارت وارده خواهد بود.
در این خصوص می‌توان به اصل چهلم قانون اساسی اشاره کرد که می‌گوید: «هیچ کس نمی‌تواند اعمال حق خویش را وسیله اضرار یا تجاوز به منافع عمومی قرار دهد.»

منبع : سلامت نیوز

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

 

"همه چیز در یک چهارچوب درست"

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نمیدونم دوستش دارم یا نه
27 اسفند 1393 ساعت 3:11 | بازدید : 1027 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

نمیدونم دوستش دارم یا نه

چطور بفهمیم کسی را دوست داریم یا نه

 از کجا بفهمیم کسی را دوست داریم یا نه،چطور بفهمم دوستش دارم یا نه،نمیدونم دوستش دارم یا نه،جواب این سوال باتوجه به شیوه زندگیتان، دیدگاهی که نسبت به خود و دنیای اطراف دارید و اهدافی که برای آینده‌تان در‌نظر دارید می‌تواند تغییر کند ولی به هر‌حال، آنچه در ادامه می‌خوانید، در مورد نشانه‌های عشق و دلبستگی یک بینش کلی (مبتنی بر تحقیق) به شما می‌دهد تا بتوانید در مورد احساسات خود مطمئن شوید.

نشانه های دوست داشتن و علاقه مندی در روابط عاشقانه



1) نسبت به آن فرد اعتیاد دارید: عشق حتی روی مغز انسان هم اثر می‌گذارد. به محض آغاز یک رابطه عاطفی، آن منطقه از مغز که مربوط به ایجاد احساس سرخوشی و رضایت‌مندی می‌شود، شروع به فعالیت می‌کند. علاوه ‌بر این قسمت، ناحیه دیگری در مغز که مربوط به برانگیختن افکار وسوسه‌انگیز است نیز فعال می‌شود. رفته‌رفته با عمیق‌تر شدن رابطه و طولانی‌تر شدن عمر آن، اگرچه افکار وسوسه‌انگیز ممکن است به شدت قبل نباشند، ولی حس سرخوشی و رضایت‌مندی با همان شدت قبل، حتی با فکر کردن به طرف مقابل، در انسان ایجاد می‌شود.
 


2) واقعا می‌خواهید که خانواده و دوستانتان آن فرد را دوست داشته باشند: اگر از اینکه خانواده و اطرافیانتان طرز فکر مثبتی در مورد شخص مورد علاقه‌تان دارند، لذت می‌برید، این خود نشان‌دهنده این واقعیت است که شما شدیدا مجذوب او شده‌اید و علاقه‌تان نسبت به وی رو به افزایش است.
 


3) پیروزی‌های او را جشن می‌گیرید (هرچند زمانی که خودتان شکست خورده باشید): اگر حقیقتا عاشق کسی باشید، از مشاهده پیشرفت‌های او در زمینه آنچه خود از انجامش ناتوان هستید، به قدری احساس خوشحالی و رضایت می‌کنید که انگار خودتان به آن موفقیت دست پیدا کرده‌اید. چرا که یک زوج عاشق یکدیگر را جزئی از وجود خود می‌دانند و از اینکه شاهد پیروزی هم در عرصه‌های دشوار باشند، به جای احساس سرخوردگی و بی‌کفایتی (به خاطر عدم موفقیت خود) احساس غرور و شادی می‌کنند.
 


4) با تمام وجود یکدیگر را دوست دارید: دوست داشتن با عشق متفاوت است اما لازمه یک عشق واقعی، دوست داشتن است. در حقیقت عشق یعنی دوست داشتن دو‌سویه؛ زمانی که هر دو نفرتان به وضوح به هم علاقه دارید. به علاوه، وقتی شخصیت طرف مقابل را کاملا پسندیده و بی‌نقص می‌پندارید، این یک نشانه بارز است که اثبات می‌کند عاشق او شده‌اید.
 


5) وقتی از هم دور هستید واقعا دلتنگ می‌شوید: اینکه چقدر دلتان برای یک نفر تنگ می‌شود، مهم‌ترین معیاری است که نشان می‌دهد تا چه اندازه عاشق او هستید.
 


6) به خاطر داشته باشید که عشق چیزی فراتر از یک حس خوشایند صرف و رضایت نسبت به حضور فرد است. مطالعه روی زوج‌های موفق، اثبات کرده که ثبات یک رابطه و موفقیت آن، به سرمایه‌گذاری و تعهد دو‌جانبه نیاز دارد. اگر عشق یعنی احساس شوق و تمایل، امنیت و راحتی، تعهد یعنی یک تصمیم حیاتی که فرد باید برای عملی شدن این احساسات بگیرد. عشق برای شکوفا شدن و به مرز ثبات و سلامت رسیدن، نیازمند پشتیبانی تعهد است.

منبع: هفته نامه زندگی مثبت

 

رابطه جنسی

مشاوره ازدواج،مشاوره جنسی

آموزش زناشوئی

آموزشهای جنسی

مشاوره جنسی،مشاوره آنلاین

فیلم رابطه جنسی

رابطه جنسی

رابطه جنسی

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود

 

"همه چیز در یک چهارچوب درست"

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1688
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 3536
:: بازدید ماه : 5398
:: بازدید سال : 21724
:: بازدید کلی : 342013